mandag 21. februar 2011

Idag har vi trent!!


Det har blitt svært lite trening for Fie og Sol siden snøen kom. Vi går jo på ski hele tiden, så også idag. For å ha en dårlig start på dagen ville ikke bilen starte så jeg tok skiene på skuldrene og gikk opp gjennom skogen til skiløypa. Da jeg var nesten fremme ved løypa ringte Øyvind og sa at bilen gikk, han kunne hente meg og kjøre meg til løypa - snill mann det tenker jeg! Vi fikk en flott tur med suverent føre, noe kaldt kanskje.

Etter å ha hvilt litte granne fant jeg ut at jeg skulle gå opp på jordet med truger og tråkke noen stier, hele lengden på jordet og noen avstikkere for sidedirigeringer. Jeg får besøk av Bill til torsdagen og Samson til lørdagen så da trenger jeg jordet til trening. Jeg tok jo selvfølgelig med meg noen dummier også, skal jeg først opp på jordet så finner jeg på noe med Fie og Sol også. Jeg fikk også tråkkehjelp av Fie og Sol også, siden jeg la igjen dummier øverst og nederst samt til sidene. De var riktig så flinke begge to! Vi fikk også tråkket opp en flott sti i samme slengen. Elgene er også fortsatt her, så vi har fortsatt tilskuere når vi trener.

Ingen kommentarer: