onsdag 27. januar 2010

Lysning i det fjerne...

Fie på vei hjem

I går hadde jeg en ny økt på isen. Jeg er glad det er såpass lite snø på vannet at vi fortsatt kan trene der selv om det har kommet ytterligere noen cm med det ekle hvite stoffet.

Jeg har full fokus på bytte treningen med Sol. Det begynner å hjelpe - etter en bytting helt i starten gikk det etter hvert veldig fint. Da jeg ga meg hadde jeg 4 dummier ute, jeg sendte Sol først som plukket og returnerte til meg, det eneste hun gjorde var å markere dummien hun løp forbi. Deretter var det Fie's tur og så Sol igjen og Fie til slutt. Avstanden mellom oss og dummiene var ca. 40 meter, så jeg er kjempefornøyd med Sol nå.

Jeg jobbet også litt med fotgåingen - der har kengurugenene fått lov til å regjere ganske fritt lenge. Ikke særlig smart - men, men jeg får jobbe litt med det fremover. Jeg klarer liksom ikke å ta alt så innmari seriøst hele tiden dessverre. Når jeg tenker meg om, så har visst jeg endel uvaner også.....

Ingen kommentarer: