mandag 25. januar 2010

skiturer og trening


Denne helgen har vi gått lange skiturer, igår ble turen på 2,5 mil - ganske langt for meg også. Sol er glad i å trekke, hun syns det er kjempekult at jeg klarer å holde følge med henne, hun løper og løper. Jeg trodde begge to ville være fornøyde med dagen etter denne turen, men neida etter 3-4 timer begynte de å se og gå rundt å vente - de ville ut å jobbe litt også.

Treningen ble som på lørdag, med fokus på byttetrening med Sol. Jeg har tydeligvis funnet måten å gjøre det på - hun var veldig flink i går også. Kanskje hun skjønner hva jeg mener etterhvert. jeg skal i hvert fall fortsette med denne treningen, men øke avstandene mellom oss og dummiene etterhvert.

Jeg fikk kastehjelp litt uti treningen - så da benyttet jeg meg av det. Det ble noen dobbeltmarkeringer for begge to, med fokus på bytting for Sol sin del. Det gikk kjempebra - ikke noe bytting nå heller.

1 kommentar:

Kari Hansen sa...

Kom jo nesten ingen i hallen i går...
Men avtalte trening på klubben i morgen kveld.