mandag 11. januar 2010

YESS - TRENING!!!







Endelig!!! I dag stemte det meste - gubben har funnet et supert treningssted til meg,og temperaturen lå på ca. -11 så jeg kunne gå ut. Jeg fikk med min bedre halvdel og han hjalp meg med dummykasting samt fotografering.

Det er en stund siden sist, men det virker ikke som om hundene synes det gjorde noe, tvert i mot. De var veldig flinke begge to. Siden jeg hadde med hjelp, brukte jeg litt tid på å jobbe med byttingen til Sol, og nå kanskje det hjelper, det så sånn ut idag i hvert fall. Noen dager til med hjelp så håper jeg at det er i boks.

De fikk noen lange linjetag, dobbeltmarkeringer til Sol og trippel til Fie, samt ett par linjetag hvor de egentlig ikke var klar over hvor dummiene var. Alt gikk bra. Flinke jenter!!

Nå vet jeg hvor jeg skal gå - gjett om ikke jeg kommer til å bruke stedet fremover. Der er det god plass, så det er bare å henge seg på for de som ønsker det. Jeg er avhengig av at det ikke er for kaldt dvs. noe særlig under -12 fungerer jeg dårlig - eller rettere sagt, skruer og plater i ryggen fungerer ikke helt som jeg ønsker.

Ingen kommentarer: