fredag 26. februar 2010

Mens vi drømmer om sommeren...

Hvor var dummien sa du?? lurer Sol på

Sol i søk



Det er ikke mye å fortelle om av trening herfra for tiden. Jeg har hatt litt mailkontakt med en av treningskompis og vi er enige om at motivasjon for trening er det ikke lett å oppdrive for tiden. Den kan kjøpes i Langtvekkistan - tror jeg.

Det går i skiturer og atter skiturer, kondisjonen og muskulaturen på hundene begynner å bli kraftig etterhvert. Min kondisjon?? Tja kanskje det hjelper litt på den også....

Noen treningsøkter har det blitt, men det er som sagt ikke lett å motivere seg for trenin. Det går i byttetrening for tiden. Jeg "planter" dummiene loddrett i snøen - da synes de veldig godt, og jeg ser hva Sol finner på av bøll - eller ikke noe bøll i hele tatt. Faktisk så er det mer og mer av det siste - Sol har blitt riktig flink til å la være å bytte etterhvert, heldigvis. Kaste dummiene går ikke med 70 cm sukkersnø hvor dummiene tar dypdykk. Jeg har fått til ett par vellykkede nærsøk, det er jo kjempefint.

Jeg ser frem til det kommer bedre tider og treningsforhold, som på fjellet fra i sommer. Tenk å kunne gå ut i joggesko og kunne velge å vrake på hvor en skal trene? Trøsten er at nå må det etterhvert begynne å hjelpe på vinteren, det er ikke lenge før våren er her uansett, i hvert fall når jeg ser på kalenderen.

Ingen kommentarer: