fredag 19. februar 2010

Trening med Mio



Tirsdag sendte jeg min bedre halvdel på ferie til Spania. Etter han var sluppet av på Rygge dro vi til Mette og Mio for å trene. Det er så deilig å trene andre steder enn der vi pleier. Både hundene og jeg blir litt lei av det samme, særlig nå i all snøen.

Det ligger en liten ridebane rett ved Mette og den gikk vi til. Der trente vi fot og innkalling, det trengs absolutt å trenes på det også. Til en forandring gikk både Fie og Sol kjempebra fot ved siden av hverandre og meg. Som regel legger Fie seg rett bak meg og overlater til Sol og gå ved siden av. Vi la ut noen dummier som vi sendte på annenhver gang. Etter en liten stund kom det en hest som også skulle bruke banen så da gikk vi litt videre. Med mange små bilveier som ikke er noe særlig i bruk gikk det bra å trene mer. Vi la ut mange dummier etter hverandre over en strekke på ca. 200 meter og sendte tilbake. Da fikk jo hundene strukket litt på beina også. Det var en fin økt som vi hadde stor glede av alle sammen.

Ingen kommentarer: