mandag 8. februar 2010

skiturer og fotturer

Valtyr og Lise

<
Helgen har gått med til fotturer på meg og skiturer på eldstemann og hundene. det har blitt noen timer ute hver dag, men ikke noe trening dessverre.

Det var en fellestrening søndag, og lysten var veldig tilstede, men jeg orket ikke. Jeg har en hjertesyk far som trenger litt hjelp tidvis, samt et program denne uken som er mer enn fullstappet så da ladet jeg batteriene hjemme i stedet. Hadde det vært kortere vei å kjøre hadde jeg nok dratt, men neste gang da altså.....

Sol har i det siste klødd endel, så for en tid siden gikk jeg over på Hill's sensitive skin. Idag ble shampo for tørr og irritert hud innkjøpt, så da kan alle gjette hva vi gjorde i kveld... Det skal Sol ha, hun hadde ikke lyst til å bade, men når hun først måtte så samarbeidet hun veldig, jeg tror til og med hun likte å bli såpet inn og stelt jeg. Etterpå var det full tørking og som avslutning kom det jammen meg et griseøre også. Fie var jo veldig fornøyd - slapp badet, men fikk griseøret. Kløen til Sol har kommet veldig nå de siste ukene med kulda og mye vedfyring, jeg merker det selv også, huden tørker ut i all fyringen. Jeg venter bare på varmere og lysere tider jeg, da blir alt mye bedre.

Ingen kommentarer: