mandag 14. desember 2009

Bygging av hytte til hesteutstyr

byggmestrene

Valtyr følger med


I helgen var det såpass bra vær at vi endelig kom igang med hyttebyggingen. Vi har kjøpt et byggesett og gulvet var ferdig. Det var vegger og tak igjen. Egentlig var det Lise og kjæresten som skulle bygge hytta, men vi fant ut at skulle det skje noe var det bare å komme igang. Hytta har ligget her siden i sommer - så det var på tide at det skjedde noe. Lise visste ikke at vi begynte da hun var på jobb. Da hun kom hjem sto veggene klare.

Søndagen ble taket lagt - merkelig med sånne byggesett - det er alltid noe som ikke passer og må jukses til.... Da var det heldigvis Lise som hjalp til, jeg slapp. Hundene syntes ikke det var noe gøy å bygge hytte. Jeg kastet endel godbiter så de i hvert fall fikk et søk. Det var gøy så lenge det varte.

I dag har det vært julebakst som har stått på programmet og ikke hundetrening i dag heller. Det får holde med turer for tiden. Jeg rekker visst ikke alt jeg heller dessverre. Jeg må også gjøre unna mest mulig av juleforberedelser denne uka - jeg går på vakt mandag før Jul og av vakt 4. juledag.... Så i år var det jeg som trakk vinnerloddet med vakt i Julen.

Ingen kommentarer: