tirsdag 29. desember 2009

Skiene har kommet frem

Det er kjedelig å gå tur på beina nå. Jeg må gå langs riksveien med trafikken som passerer 1 meter unna. Det finnes ikke gangveier i nærheten. Jeg har en runde, men jaggu er det kjedelig å gå langs veien.

I går fant jeg frem skiene og tok en flott skitur. Sol synes det er kjempegøy å løpe foran meg på ski. Hun er flink til å trekke også. Fie har ikke sett meningen med å dra meg på ski - hun sier med hele seg at det gidder hun i hvert fall ikke.

Det var deilig for hundene å strekke på beina etter flere dagers kjedelig turer. Vi var ute ett par timer, jeg måtte snu - det ble så kaldt, det var vel ca. -15 blå og det er i kaldeste laget for meg ja. Det er moro å stå på ski, særlig i nedoverbakker, Sol løp foran i sele - og skiløypene på Nesodden er omtrent som bilveiene - svingete... så jeg hadde ett par uæææhhh opplevelser hvor jeg trodde det ville gå rett til skogs med meg. Det gikk bra, og det er moro med farten.

Ingen kommentarer: