tirsdag 16. november 2010

Jaktcup 2010

Vi vant eliteklassen i Jaktcup 2010






Endelig kom vi frem til siste dag i jaktcupen. Det var lagt opp som klubbmesterskap og avslutning på cupen samtidig. Kjempemorsomt opplegg! All ære til Kari og Marita for en super jobb med opplegget til cupen i år.

Det var en WT med 5 poster. Fie ble nr. 2 i Eliteklassen - ikke akkurat kjempedeltagelse der, det var Kari og meg. Vi kom oss greit gjennom alle postene - litt ukonsentrert fører, noe som gikk utover Fie også dessverre, men sånn er det. Jeg har en tendens til å dette ut innimellom. Vi er fornøyde med 92 av 100 poeng tross alt. Vi fikk ett par rossetter for noe annet også - men det har jeg ikke oversikten over hvorfor... også typisk meg.

Sol endte som nr. 4 i cupen, noe jeg er superfornøyd med. Vår deltakelse gjennom året har vært mildt sagt varierende. Sol har sett det som sin oppgave å være klovn - omtrent hver gang, det har selvfølgelig gjenspeilet seg i poengsummene. Vi har fått fra 2 til 20 poeng.

I WT var Sol litt svimete, dvs. hun gikk litt stor runde etter å ha plukket dummien. Men, vi ble nr. 2 i AK også - med 86 poeng, kjempefornøyd med Sol også tross alt. Det er greit å ha noe å jobbe med framover. Så får vi se hva som skjer til neste år, om det blir arrangert cup, og om vi blir med. Jeg tror det, det er morsomt tiltak og veldig sosialt.

Ingen kommentarer: