tirsdag 23. juni 2009

Jeg er deppa - NLM trening

Mandag kveld var det ny NLM trening. Dette er utrolig morsomme treninger for både Fie og meg. Vi får alenetid sammen. Jeg tar alltid med meg begge to når jeg skal trene, dette er litt kjipt for Fie, men utrolig bra for Sol. Sol har lært seg at hun må vente, at andre henter dummier som hun ikke skal annet enn se på.Jeg har gjort dette fra dag 1 - og nå, etter knallingen er slutt, har jeg en avslappet rolig hund i treningssettingene. Hun setter seg ned på skinka og venter, da er hun rimelig avslappet. På NLM-treningene har Sol ligget i bilen mens Fie har vært ute og jobbet.

Men, så var det deppinga mi da - Fie fikk løpetid i går og da gikk NLM i vasken for vår del. Det er bakdelen med å ha tispe. Løpetiden kom over en måned for tidlig, så hun er nok "smittet" av Sol som avsluttet sin på lørdag. De andre ble ikke akkurat glade de heller....

Jeg syntes det var en litt dempet stemning på treningen igår etter løpetiden til Fie ble brakt på bane. Jeg vet ikke helt hvordan det blir løst, men vi snakket i går om at en av de andre går med sine to, og jeg er handler for den som ikke er i jobb på konkurransen. Grei nok løsning for meg det, men utrolig blææhhh for Fie og min sin del.

Det var en fin trening allikevel da, det er jo så utrolig koselige folk der, så jeg koste meg og trente Fie.

Ingen kommentarer: