mandag 3. mai 2010

Spor kurs!

Jerven-sekken måtte tørkes på lørdag kveld - Sol skjønte ikke helt at den ikke skulle brukes inne!

Lørdag var dag 1 i helgens sporkurs. Jeg måtte tidlig opp og avgårde, med 1 times kjøring hver vei til kursområdet, samt at jeg ikke er kjent i skogen der trengte jeg ytterligere 1 time til å gå rundt i området og bestemme hvor vi skulle gjøre hva.

For helg nr. 3 på rad måtte Fie og Sol ligge i Jerven-sekkene stort sett hele dagen. Vi var ikke heldige med været heller. Det begynte å regne skikkelig etterhvert så regndressen ble funnet frem og hundene plassert i bilen.

Kursdeltakerne var kjempemotiverte og hadde flinke hunder alle sammen. Det dårlige være gjorde oss ekstra effektive - så tidlig har jeg aldri avsluttet et kurs. Vi var ferdig til kl. 16.00 som det sto i programmet!! Slett ikke dårlig.

Søndag var det mye bedre vær - men jeg måtte skrape is av bilrutene! Vi hadde base ved bilene i solskinnet. Det passet bra i og med sporene som ble lagt lørdag ettermiddag var rett ved parkeringen. Der skulle de siste sporene også legges.

Alt i alt en supertrivelig helg med mange koselige folk og hunder!

Ingen kommentarer: