mandag 7. september 2009

GRATULERER VIBECKE OG JENNIE!!!!

Mesterskapshelgen er over og jeg er veldig, veldig glad for innsatsen og plasseringen til Vibecke og Jennie. De klarte å kvalifisere seg til semifinale på lørdag ved å gå gjennom 6 poster med veldig gode poengsummer. Til slutt endte de på en 5. plass - helt suverent syns jeg, Gratulerer masse fra oss. Jennie og Sol var de yngste deltakerne i Unghundmesterskapet.

Det var jammen bra at Jennie gjorde det så bra, Sol og jeg hadde ikke dagen vår. Vi hadde generaltabber begge to; Sol først på en post og så meg på de 2 neste.

Fie og jeg holdt koken og var bra med i 4 av 6 poster, på de to siste gikk det ikke helt bra så vi endte på 91 poeng av 120, finaleplassene var fra 97 poeng og oppover, så vi lå ikke så langt bak. Jeg er veldig fornøyd med Fie's innsats i mesterskapet, hun var utrolig flink og styrbar. På slutten var det nok min feil at det ikke holdt helt til mål - jeg har vært syk i noen dager, og det satte absolutt sine spor hos meg utover lørdagen.

Mesterskapet var en utrolig flott opplevelse; for en jobb arrangementskommiteen og medhjelperne har lagt ned i dette arrangementet. Alt gikk på skinner - jeg er utrolig imponert over og stolt av å være medlem i Østfoldavdelingen. Spesielt morsomt var innmarsjen med soldater utkledd fra gamle dager og avfyringen av svartkrutt geværene. Medhjelperne hadde nok å gjøre - de jobbet som lyktetennere for at vi deltakere skulle ha det enkelt og kun konsentrere oss om hundene våre.

Som alle skjønner - et suverent opplegg!

Ingen kommentarer: