søndag 7. desember 2008

Inneaktiviteter

Når det er mye snø og kaldt ute, da er det greit å ha inneaktivitetene i orden. Jeg har kjøpt inn noen aktivitetsleker fra Nina Ottesen(?), treleker hvor hunden skal finne godbitene.

Jeg testet ut Dog Tornadoen på Sol for noen dager siden, og den bærer navnet sitt med rette. Det høres når Sol driver med den, men hun har ingen problemer med å få tak i godbitene.

Dog Smarten var jeg litt i tvil om jeg skulle teste ut, jeg tenkte at hun ville kanskje tygge på de løse klossene hun må løfte vekk for å få tak i godbitene. Det gjør hun ikke! Hun er kjempestolt over å klare å ta opp klossen, går rundt med den i munnen til hun husker på godbiten.

Kjempegreit å gjøre noe inne! Se forøvrig innlegget under på utedagene våre tidligere i uka.

Sol i gang med Dog Tornadoen




Sol igang med Dog Smart



Ingen kommentarer: