søndag 21. desember 2008

Nå nærmer Julaften seg

med stormskritt. Og det merker jeg - ikke så god tid til trening som jeg skulle ønske. I dag har vært den store kakebakedagen. Vi fikk gått en fin tur i skogen først - gikk litt andre veier enn vi pleier, og da er Fie ute på store søk med en gang, hun er stadig ute på søk etter dyr, enten det er rådyr, elg eller rev. Sol følger med så godt hun kan, men kommer Fie for langt unna oss, tør hun ikke mer - i hvert fall ikke i ukjent terreng. Da er det full fart tilbake til meg. Jeg merker nå, etter mørkets frambrudd at jeg ikke har fått jobba noe med hundene - de begynner å livne skikkelig til, jeg må nok ut en runde om litt tenker jeg.

Jeg har ikke rukket å gå spor som jeg planla og ønsket. Det blir litt lydighet og Fie får noen dummier. Det får være bra i disse travle dagene før Jul. Det positive er at jeg gjør jo andre ting da, som hører til juleforberedelsene.

I går benyttet jeg muligheten til å ta bilder uten snø:

Sol har grei kamuflasjefarge med tanke på duejakta til høsten...

Så var all snøen borte igjen

Ingen kommentarer: