søndag 27. juli 2008

Enda en nydelig dag ute!!

I dag har vi hatt enda en nydelig dag. Valpene har vært mye ute i dag også. Jeg ser forskjell på balansen deres fra i går til i dag. De er mer stødige på bena og tør mer i dag. Jeg har brukt fløyta når de har fått mat og i dag etter 3 gangers bruk, reagerte alle på den, de forsto ikke helt hva det var, men lyden koblet de med noe som angikk dem. De kom også til meg og matfatet ganske raskt, jeg tror det er kort tid til de kommer løpende når fløytesignalet går ogmaten blir servert. Det er en fin start på innkallingen, for senere i valpenes liv, og også en start på jobben for valpenes nye hjem. Alt de kan få med seg fra oss er en fordel.

Varmen tar på oss alle, vi har vært late i dag alle sammen. Fie og jeg tok oss en treningstur inn til vannet med dummier så Fie fikk en kombinasjon av trening og nedkjøling, det trengte hun. Jeg ser hun har savnet treningen i vannet, i hele tatt har hun savnet alt som har med dummitrening i det siste, men nå er vi så vidt i gang igjen. Vi må jo det, jeg har planer om å starte på jaktprøver de to siste helgene i september.

Med alle på plass begynner det å bli trangt etterhvert

Halve gjengen på plass

Goldi og Big

Mini og Shiny

Bill og Blondi

Vi koser oss, Goldi og Mini

På oppdagelsesferd, tror det er Blondi

Blondi er sulten

Fie og valpene tester ut innhegningen sin

Ingen kommentarer: