torsdag 31. juli 2008

Test av grus underlag... 30 juli

Onsdag ble det en kraftig regnbyge på morgenen. Fie og jeg var ute på tur og så våt er det flere år siden jeg har blitt. Vi gikk ut i sol og ble overrasket til de grader. Vi fikk besøk av Vibecke og hennes mor (Vibecke skal ha en av søstrene), og til min forundring sa hun at alle de gule valpene har mørknet endel siden hun så dem på fredag!!, det er bare 5 dager siden. Men da så jeg det også, de har mørknet og vil nok fortsette å mørkne. Siden jeg ser dem hver dag, er det ikke like lett for meg å registrere akkurat sånne detaljer, jeg ser på oppførsel og følger med på vekta deres hver dag.

Utover ettermiddagen tørket det litt opp, så da tok jeg ut valpene på grusen og den delen av plenen som hadde tørket. Da fikk de ihvertfall 15 minutter ute, det er greit å forsøke å få til en luftetur hver dag syns jeg. I natt hadde ikke Fie matet valpene, det kjente jeg på henne da jeg sto opp kl. 07.00.

Nedenfor er noen av dagens bilder.

Gresset er å foretrekke

Fie forsvant utenfor rekkevidde

Bill i vanlig positur - skuende utover verden

Grusen er litt ekkel å gå på da

Shiny og Fie

Tross dårlig vær på morgenen ble det en liten luftetur

Big og Mini gjemmer seg - som vanlig

Eldstemann med pirayane...

Blondi, er det mer mat tro?

Blondi er glad i mat, hun er størst av størrelse men ikke i vekt

Blondi sover stort sett alene

Mini leker med knute

Ingen kommentarer: