torsdag 24. juli 2008

endelig oppegående på PC-en igjen!!!

Etter virusangrep på søndag kveld har det vært veldig stille for oss. Jeg har savnet PC-en dypt og inderlig, ingen oppdateringer og ingen bilder av valpene daglig. Nå er det over, og vi er igang igjen, takk og pris. Batteriet til digitalkameraet måtte jo også bli utladet akkurat i kveld, så da blir det dårlig med bilder idag, men imorgen kommer det bilder fra søndag og frem til idag.

Utviklingen på valpene går veldig fort nå. For å ta kortversjonen; de får tenner i raskt tempo og klør også veldig i dem. Nå brukes valpekassen kun til mating, de klatrer ut og sover og går rundt i rommet, inn i stua og inn på kjøkkenet etter som de selv vil. Blir de sultne går de til kassa og forsøker å kravle inn i den. De har skjønt at da kommer Fie for mating. De sover der om natta da. De leker mer og mer med hverandre, og er veldig nysgjerrige på alt og alle. Alt skal snuses på og helst også tygges litt i. De har fått sine første måltider med ordentlig mat i dag. I går fikk de litt rådyrkjøttdeig jeg malte opp sammen med litt oppbløtt brød, det gikk ned på høykant det også. Idag la jeg tørrfor til oppbløting og de spiste seg gode og mette nå ikveld. Jeg håper nemlig på en litt bedre natt, natten som var sov jeg heller lite, det var full balluba i valpekassen kl. 2.00 og 5.30, da blir natta kort for å si det sånn.

Det har vært valpekjøpere og tittet flere ganger, og de blir sjarmert i senk! Nå er valpene alldeles nydelige, de er bittesmå labradorer... Jeg kommer tilbake med en litt bedre rapport imorgen, og da også med bilder. Jeg skal ta 3 ukers bilde av alle sammen som også blir lagt ut.

Ingen kommentarer: