lørdag 19. juli 2008

Nå virker også hørselen....

Idag så jeg for første gang at hørselen deres virker. De lå og sov så søtt, jeg skulle bare gi Fie mat og tok lokket av fordunken, lyden av tørrforet oppi litermålet gjorde at flere av dem satte seg rett opp og stirret på meg. De oppfattet helt tydelig hvor lyden kom fra, men de skjønte ikke hva det var. Big begynte å knurre og bjeffe, han er tøffingen, så fulgte flere opp med kurring. Det var noe skummelt som foregikk, det var helt tydelig.

Valpene og Fie saboterer skifte av underlag i kassa. Jeg tar valpene ut av kassa for å skifte, Fie ser det og går med en gang oppi og legger seg. Jeg legger da valpene tilbake til henne, og så er det foring på gang. Dette gjorde de 3 ganger idag før jeg lurte dem og fikk endelig skiftet i kassa. I dag så jeg også en av valpene, Blondi, gikk til Fie og logret, de er så søte. 3 av valpene har kommet seg over kassekanten, Big, Shiny og Blondi. Goldi har endel lyd idag, Ram er som oksen Ferdinand, han setter seg på baken og titter rundt seg. Nå ligger Blondi på fanget mitt mens jeg skriver, resten av gjengen har nesten sovnet,hun var veldig misfornøyd i kassa. De er geme sånn, de bytter på med å være misfornøyde så jeg får kost ordentlig med alle sammen.

Det er ikke enkelt å rekke opp til puppen her

Fie fant en ny liggemåte å mate på

Det hender de sover også

Valpene er mer våkne ja.

Jeg vil ut nå

Big og Shiny vil ut, Shiny kravlet ut som førstemann

To som vil ut av kassa

Ingen kommentarer: